CONNECTED CHAT [CHAT TAMU]

To save the pictures click the image first and then right click to save the pictures.

Facebook Cover

Smiley face
Malaus ka kaluguran means your welcome my friend or in tagalog tuloy ka kaibigan.
Smiley face
Istorya ng raffy is a popular kapampangan song by Totoy bato in english Story of Raffy or in tagalog Kwento ni raffy.
Smiley face
Lugud means love or in tagalog pagmamahal.
Smiley face
Masanting means handsome or in tagalog pogi. Smiley face
Malagu means beautiful or in tagalog maganda.

Tuesday, December 5, 2017

Nanung lagyu mu?/ Ing lagyu ku jose

Kapampangan: Nanung lagyu mu?
English: What is your name?
Tagalog: Anong Pangalang mo?


Kapampangan: Ing lagyu ku jose
English: My name is jose
Tagalog: Ang pangalan ko ay jose

13 comments:

  1. ano yung emuku tinagan sa kapampangan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hindi mo ako tinirhan

      Delete
    2. Paki translate Po.....Kaluguran daka nung balu ko mu kaya che nung agyu mung munta keni na ika mu ing mika agyu cge panindigan daka di mo gets di kuna problema yun

      Delete
  2. Anu ibig sabihin Neto ? Basta yaku i Maku anggang pane yang kakatak, kaluguran keng babatak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basta ako kahit panay ang sabi ng nanay ko mahal ko pari siya sobra sobra

      Delete
  3. Ano po sa kapampangan yung "kakainin ko"? Thank u po.

    ReplyDelete
  4. anung ibig sbhin ng paglolon saka mantun?

    ReplyDelete
  5. Ano sa kapampangan Ang "pag ikaw Hindi Kita ginaganyan"

    ReplyDelete

Comment here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow us on Twiitter

@kapampanganon